Sunday, September 14, 2014

Jehan's Engagement Day

Hey Ladies and Gentlemen, nak update pasal hari pertunangan jenab ni, aku nak update jugak untuk tatapan aku bila dah tua nanti. Ecehhh...Maklumlah...hari pertunangan kawan baik aku kan. Hahaha

Cantik kan si Jenab ni? (Mohon jangan kembang k Jenab)
Okay, first of all, Nur Jehan Bt. Razif bertunang pada 14 September 2014. Lepas semua onak, duri, ranjau, drama korea, filem hindustan, boys over flower, upin ipin, boboiboy, spongebob, winter sonata, maaf jika aku tak sempurna, rindu 200%, serta lain2 lagi yang dia lalui dalam alam percintaan ni, akhirnya, dia bertunang gak. Alhamdulillah... Walaupun belum sah, tapi ada lah jugak ikatan di situ sekadar cukup syarat untuk pemberitahuan secara umum yang 'DIA MILIK AKU' gituuu~ Haaa...

Turun je si jelitawan ni, tu diaaa~ Macam retis kateko. HAHAHA
Aku tumpang gembira walaupun masa ni aku tak kenal lagi siapa pilihan hati dia tu. Hanya tahu nama je. Orangnya gua tak tahu. Hahaha Ada lah sekali tu jumpa tapi bukannya aku tengok pun rupa dia. Sekilas pandang je. Memang cerita dia takkan ingat punya lah. Maklumlah, aku ni spesis yang tak berapa minat nak tengok2 muka orang ni.

Okay cerita pasal tu dah lepas, now aku nak share gambar hari jenab ni bertunang.

Her Mom & Dad 
Three of us. Kurang sorang. Si kinot takde
Adik-adik comel
Cincin tu main point untuk gambar ni ye. Haha.
Mulut tu main point untuk gambar ni. Kah.

Dan yang paling main point punya gambar dan untuk penutupan entry aku ni, TADAAA~

Dua hati sedang menunggu untuk menjadi SATU