Wednesday, September 10, 2014

Bond, Life and Responsibility

Bukan James Bond tapi bond yang aku maksudkan di sini ialah ikatan.

Haaa....pernah tak korang rasa macam nak tinggalkan je semua orang yang korang kenal. Nak lari ke somewhere and then sembunyikan diri? Pernah tak? Pernah tak? Mesti pernah kan...Hahaha 

Aku pun tak terkecuali.

Berjuta kali.
Rasa nak tinggalkan je semua kawan2 aku.
Rasa nak pergi hilangkan diri. Well, orang putih kata; 

'Let's start a new life, with some new people." 
Konon.

Well...Well..Tak semudah tu. Sebab timbulnya perasaan sayang nak tinggalkan semua memori indah korang dengan orang yang korang kenal kan. Haishh...

Life is cruel honey.. Either you deal with it or be a loser. New life? Before you change the world, change yourself first. Then, your world will be better than yesterday. :)

Pepatah melayu pun ada kata;

"Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian"

Ya, aku memang tak suka tanggungjawab. You see, it's not easy to take on responsibility. You gotta deal with every single thing because that is your responsible. Sebab tu lah, walaupun aku tak suka tanggungjawab, tapi aku ni orangnya bertanggungjawab - Ikut mood gak. hewhewhew

Arggghhh...! Apa yang aku nak buat sangat sekarang, TIDUR.

Sebab kepala otak aku tengah serabut dengan printer kat office ni. Lembab dia tu, siput babi pun lagi laju. Well, aku just nak type something untuk bazirkan lagi masa aku ni. Apakk dia ah bosan siakk.

Serabut nate beruk.