Thursday, October 15, 2015

GENG

Selama ni aku tak berapa gemar berkawan dengan lelaki. Tapi, semenjak masuk kolej ni, aku tak berapa gemar plak nak berkawan dengan perempuan dekat kolej ni. Since dorang pun macam tak berapa nak friendly. Ke aku yang tak friendly? Ya kot. Tapi semenjak dah habis skolah ni kan, aku rasa aku dah semakin friendly. Aku dah tolak tepi perangai tak friendly and sombong aku tuhhh... And aku pun cuba untuk belajar macam mana cara nak berkawan. Yelaa, aku ni jenis yang tak reti nak berkawan dari dulu lagi. Selagi orang tak tegur, aku pun tak tegur sampai habis sekolah. Haaaa... But now aku rasa aku yang approach orang. So aku rasa dorang yang tak friendly. Heh.

But, ada je aku berkawan dengan perempuan dekat kolej ni. Cuma, tak rapat. Tegur bila dalam class je. Tak, aku bukan loner, cuma aku lagi selesa kalau sorang2 sebenarnya. So, aku takde lah terpesong dari fokus yang aku cuba kekalkan dari awal semester. Plus dari awal aku masuk kolej ni lagi aku macam tak heran sangat kalau takde kawan pun. Lagipun aku ni kan spesis nomad. Hidup pindah randah dari dulu ni yang buatkan aku senang nak adapt dengan environment baru dan juga manusia baru. Takde kawan tu perkara normal. Tapi sepanjang aku hidup sebagai orang nomad ni kan, takde lah pulak aku takde kawan. Ada je. Okay, back to the topik, masalah aku sekarang ni, aku ni part time student je. And most of the assignment kena buat dalam group. So, nak tak nak aku kena lah cari group member. First semester memang aku ada group aku tau, tapi kan, dorang semua dah blah dari kolej ni. Tinggal lah aku sorang terkapai kapai cari group member yang lain. Sedih tak cerita aku? Mohon nangis skali dengan aku. Hahahaha

So, nak dijadikan cerita, group aku semua ni blah tak bagi signal or amaran dekat aku tau. Dah lah nak kena buat poject video untuk subject French. Nak tak nak, aku join satu group member ni yang pada hemat aku, aku ni boleh dikatakan okay jugak lah dengan dorang. So, apa masalahnya? Masalahnya group baru ni semuanya lelaki. Hmm...dah terdesak. Masuk jela. Nak masuk group lain yang perempuan je semua, aku tak rasa dorang nak terima aku. Nama pun aku tak tahu, muka lagi lah aku ingat ingat lupa. Kejap lagi krikk krikk sorang2. Heh.

So, siapa geng baru aku? Kalau aku cakap, korang jangan tak percaya plak..
Nama dorang, Paul Walker, Vin Diesel, Dwayne Johnson, Tyrese Gibson, and Ludacris. Haaaaa... tak percaya lagi? Takpe lah, tengok lah gambar bawah ni k. Hewhewhew~


Okay guys, jangan kecam hakak k. Huahuahuaaaa~ XD

Here's the link for our French video >> (will provide it soon)