Saturday, February 7, 2015

Jehan's Ijab & Kabul

Hey, ya, tahu, blog dah bersawang habis. Jarang aku nak update. Tapi sekarang rasa cam nak active balik berblogging. Insyallah kalau aku ada banyak sangat masa untuk dibazirkan. Btw, let's go to my main point.

Yes, Jehan dah kahwin. Tarikh 30 January 2015 adalah tarikh dimana Jehan sah menjadi milik suaminya. How sweet both of them! :D Alhamdulillah..




Alhamdulillah..Aku tak sangka cepat sangat member aku yang sorang ni kahwin. Like seriously? Macam baru semalam je kitorang semua habis SPM. Hahaha Tapi, whatever it is, aku tetap doakan yang baik² je untuk dia. Semoga berbahagia bersama keluarga, Jehan. I will always pray for you. Don't forget you still have Me, Reena & Kina as your BFF! So, sini gua nak share lah gambar² masa hari pernikahan Jehan. Next entry aku share pasal hari persandingan dia pulokkk eh? Okay. Nah, cuci lah mata korang.




Gambar kiri tu me with Jehan. Kitorang tengah tunggu pihak lelaki sampai. And yang belah kanan tu Jehan tengah nervous, Hahaha Jehan nervous aku pun nervous. Konon. xD





"Kahwin dah si Jenab ni....~" 

Ayat yang aku duk ulang setiap kali tengok gambo ni. HAHAHA Still cannot move on lah weyh.. Yela, membesar sama-sama dengan dia dari zaman sekolah lagi. Tuptup dah kahwin dah dia... Muka budak hingusan dia, kurus keding dia tu automatik dah jadi kabur lepas tengok imej baru si Jenab ni. (Tapi perangai blurr dia tu masih lagi sama ye~) Hahahaha

Kiri,  Fatin and her husband. Yang kanan tu Me & Reena. (Kinott takde)

Fatin pun dah kahwin and tu haaa...Dah mengandung pun. Cepat sangat dorang semua ni. (Apa dia? Aku bila lagi? Hahahaha Lambat lagi weyh.) Lepas dah bergambo semua ni, bermulalah malam berinai Jehan.


Aku suka overall outfit dia untuk malam berinai ni.

And tak lupa juga untuk decoration for hantaran Jenab ni. Cantik sangat i told youu~ Siapa yang decorate? Mama Jenab lahhhhh~ (Hi aunty ! *lambai tangan*) Huhuhu


Cantik kan?? Tenggelam hantaran belah pihak laki tu haaaa~ Hahaha

And last skali,

CONGRATS JEHAN ! :)

Okay, my next entry will be Hari Persandingan Jenab !